Početna > Uncategorized > Best & worst of; iskustva s intervjua

Best & worst of; iskustva s intervjua

 

Prvo želim naglasiti činjenicu da čovjek nije na svojih 100% pri intervjuima. To su iznimno stresne situacije i svatko tko ih je prošao tek nakon intervjua shvati koliko je bolje mogao odgovoriti na neka pitanja. U mom slučaju, često shvati i kakvu je glupost rekao🙂

 

 

 

 

Najgori odgovor

„Koje osobine trebate još poboljšati?“

Moj se mozak tada vodio za prethodnim pitanjem i odgovorom u kojem sam rekla da sam imala nesporazum i svađu s kolegicama na poslu te…

„Trebala bih biti manje eksplozivna.“ (htjela sam reći imati više takta)

„Ali činite se jako mirnom osobom!“

„Da, sad na intervjuu, ali kad popizdim…“

U biti sam se pokušala našaliti, ali nisam dobila osmijeh, već samo sljedeće pitanje…

Najopakija komisija

Nedavno sam ušla u uži krug kandidata za jedan posao gdje me pri dolasku dočekala četveročlana komisija koja je bila predstavljena po principu: ovo je vaša potencijalna šefica, ovo je njena šefica, a ovo je šefica šefice. 4. član bila je neka pravnica koja je sigurno isto nekakva šefica, ali nije joj tamo bilo podanika pa nije mogla biti tako predstavljena🙂

Bile su srećom poredane po šefosti pa nije bio problem zapamtiti tko je tu glavni i tko zapravo odlučuje.

Najduži intervju

Sat vremena. Prošli smo sve i svašta o meni pa o poduzeću pa o meni u tom poduzeću. Kvalitetan razgovor, jedan od onih nakon kojih naučite nešto i o sebi i o ljudskim resursima.

 

Najkraći intervju

Minutu i pol. Dva pitanja. Razina stranih jezika i koliko Vas zapravo zanima turizam.

 

Intervju nakon kojeg sam bila sigurna da će mi se javiti

Radilo se o prvom krugu intervjua za jedan posao, jednostavno je sve sjelo – nakon prvog pitanja o motivaciji, jedan od intervjuera je oduševljeno rekao: „Bravo, Vi ste prvi danas koji znate reći zašto ste se prijavili“ (kasnije sam računala da sam bila barem deseti kandidat), uspjevala sam na sve odgovoriti iskreno, smisleno, direktno te sam čak uspjela par puta nasmijati intervjuere.

Intervju sa kojeg sam izašla sigurna da mi se više neće javiti

Drugi krug istog posla iz prethodnog odgovora, no ovaj put ništa nije išlo kako treba. Znanje njemačkog je ispalo minus jer sam s nekim velikim šefom Njemcem preko telefona koristila njemački (umjesto engleskog kojeg su koristili drugi kandidati). Taj njemački jezik mi ipak nije na razini engleskog te sam se borila sa smišljanjem odgovora i traženjem pravog izraza na njemačkom… Nakon tog dijela imala sam još jedan sa istim onim intervjuerom koji je na prvom intervjuu bio oduševljen sa mnom, ali ovaj put jednostavno nisam bila svoja. Nisam više imala samopouzdanja i jasnoće odgovora, a budući da je bilo ljeto, primjetila sam da se pretjerano znojim… katastrofa!

 

Intervju na koji nisam došla

Pomalo me sram priznati, ali naivno sam se javila na natječaj za posao koji je tražio malo, a obećavao puno. Ubrzo je stigao skroz službeni i lijepo napisani poziv na razgovor te sam se bacila na istraživanje o poduzeću, mojoj potencijalnoj ulozi u timu i sl. te sam došla u zakazano vrijeme do ureda tog poduzeća kad ono – tamo se već nalazi 50-ak ljudi, jedan po jedan stoje u redu kako bi dobili svoju priliku za razgovor, a novi samo pristižu i u nevjerici pitaju da li se radi o razgovoru za to poduzeće… ukratko, vidjela sam situaciju na tržištu rada u Hrvatskoj, ljudi različitih profila: svježe diplomirani, oni s 20 god iskustva, skockani za razgovor i oni u svakodnevnoj odjeći… stoje u redu kako bi dobili priliku da ih netko izrabljuje! Saznala sam od nekog tko je prošao razgovor da se radi o honorarnom poslu po principu zaradi za mene pa ti dam dio toga, a onda jednog dana ako mi puno zarađuješ, možda te uzmem i za stalno… Okrenula sam se i otišla, nazvala svoju sestričnu koja je bila u istoj potrazi, a ona mi je rekla: „Dunja, ja se već dugo javljam na glupe oglase i već znam prepoznati prevaru!“

Kategorije:Uncategorized
  1. Jared
    Rujan 28, 2014 u 3:21 pm

    Since the admin off thhis web sitge iss working, nno hesitation veryy rapidly itt wll bee well-known, due to its featurre contents.

  2. Judson
    Travanj 12, 2014 u 5:24 pm

    An interesting discussion is definitely worth comment.
    I believe that you ought to write more on this issue, it may not be a taboo matter but typically people do not speak about such
    issues. To the next! Alll the best!!

  3. Lipanj 16, 2013 u 5:31 pm

    Amazing! Its in fact remarkable article, I have got much clear idea concerning from this article.

  4. Travanj 17, 2013 u 1:59 am

    Hi there, just wanted to say, I loved this blog post. It was helpful.
    Keep on posting!

  5. Veljača 26, 2013 u 6:36 pm

    It’s fantastic that you are getting ideas from this paragraph as well as from our discussion made at this place.

  6. Sanja
    Rujan 23, 2011 u 11:59 am

    Poznate su mi sve ove situacije, od najgorih odgovora do intervjua na koje nisam došla. No divno je kad ti kao kandidat za posao uspiješ lagano izbezumit poslodavca. Na kraju intervjua su me pitali da li ja imam neko pitanje za njih, očekujući valjda ona tipična pitanja vezana uz plaću, radne uvjete, satnicu, mirovinska/zdravstvena i ina osiguranja. Mene je pak zanimalo kako su zadovoljni dosadašnjim razvojem poduzeća i u kojem smjeru se žele kretati u budućnosti. Tri šefice (šefica šeficine šefice) i pravnica mi nisu znale odgovoriti. Više me nisu zvali…ali teško da bih se i odazvala u poduzeće koje nema pojma kako stoji i kamo ide.

  1. No trackbacks yet.

Odgovori

