Početna > Uncategorized > Letargija nezaposlenih

Letargija nezaposlenih

„Kad zaboraviš koliko možeš“

Prije par mjeseci me stara prijateljica pitala kako sam i kako ide traženje posla. Požalila sam se na nedavne neuspješne pokušaje, u dovoljno negativnom tonu da me upitala „Gdje je nestala ona osoba koja organizira AIESEC konferencije? Ti možeš napraviti velike stvari!“. Ja sam se tad stvarno zapitala gdje, kamo i kada je nestala ta osoba. Kada sam prestala vjerovati u sebe?!

Upravo to se događa mnogim mladim ljudima nakon nekog vremena potrage za poslom. Utope se u moru natječaja u kojima ispunjavaju sve uvjete, a ne dobiju nikakav odgovor, ili još gore, dobiju šprancu odbijenice u kojoj piše da je neki drugi kandidat svojim vještinama bolje odgovarao poziciji. Kad se dodaju sva testiranja i razgovori koji ostanu bez željenog rezultata, nije ništa čudno u tome što kandidati za posao ponekad upadnu u faze blage depresije i često zaborave koliko zapravo mogu.

Ako iz vlastitog iskustva znate o čemu pričam, podjelite rješenja s drugima u komentarima! Ako se pak tako osjećate trenutno, najbolji savjet kojeg mogu dati jest da nađete svoju poticajnu okolinu, bili to novi ljudi, novi hobi, novi jezik kojeg počinjete učiti, ili pak novi način traženja posla. Znam predobro da je za kvalitetne edukacije i razne zanimljive aktivnosti potreban novac kojeg lako moguće nemate, ali i to je samo izgovor. Kriza i dalje traje, dobre poslove se teško nalazi i odbijenice će vam se vjerojatno nastaviti gomilati, ali svejedno, nemate vremena za gubljenje vremena!

Mene osobno je jako podigao ovaj blog i pozitivni komentari koje sam dobila od mnogih ljudi…hvala vam svima na tome😉

Kategorije:Uncategorized
  1. Anonimno
    Listopad 26, 2011 u 1:15 pm

    Znam o cemu govoris. Nakon nekog vremena zaboravis u cemu si dobar..pocnes se pitati kako sam ja uopce bila sposobna organiziriati ikakvu konferenciju i brinuti se o toliko toga i jos k tome biti dobra u tome..
    Slazem se da trebamo pronaci poticajnu okolinu tj. nikad ju nismo niti smjeli izgubiti. Nikad se nismo niti trebali povuci od onih koji su nas cinili boljima, svemogucima.. Dakle moj savjet je prvo, nemojte izgubiti poticajnu okolinu. Ostanite aktivni, izlazite iz kuce, javljajte se na mobitel, nazovite druge, hodajte, smijite se.

    A ako se to nije dogodilo.. i tu ste oci u oci sami sa neproduktivnim sobom..ja sam se probudila tako da sam odgovorila na ono the @ pitanje… what will u be if you can not fail..?? Da, da bas nista nemoze poci po zlu..sta bi bila?? Moj odgovor mi je dao do znanja sta me cini sretnom.. nije da u ovim godinama imam velike sanse postat balerina ali sam zakljucila da se bar mogu time baviti jer me to ocito cini sretnom… Dakle.. 1. saznajte sta vas cini sretnim i pocnite to raditi bez obzira dali cete biti najbolji u tome ili ne.. kad pocnete to raditi ideje ce dolaziti i opet cete postati osoba koja moze organizirati sve @ konferencije🙂

    To je moj komentar.. Dunja imas velku pusu :* Ja jos uvijek mislim da si ti sposobna za puno toga i za sve.. ocekujem od tebe velike stvari a sad je vrijeme da i ti ocekujes to od sebe :*

  2. Anonimno
    Listopad 23, 2011 u 9:18 pm

    “Na putu do vrha moramo sami. I sjetite se izreke: tko zaviruje u svaki oblak izlaže se udaru munje. SRETNO!”

  3. Listopad 23, 2011 u 10:57 am

    dio mail-a kojeg sam primila: “Zdrava prehrana (voće, povrće), briga o sebi, puno čitanja popularne psihologije i učenje novih vještina,računovodstvo,strani jezici ili kompjuterske aplikacije, te puno šetnje svaki dan po svježem zraku za miran san.
    Radite na sebi. Poznavanje stranih jezika i računalnih aplikacija će vam dobro doći. Vama možda samo treba da Vam netko otvori vrata. Ako ste pravilno usmjereni, prilika će doći.”

  4. Anonimno
    Listopad 20, 2011 u 9:46 pm

    Dunja,rasturaš s ovim člancima!svaka čast…;)

  1. No trackbacks yet.

Odgovori

